شرکت گروه توسعه هنر ایران (سهامی عام) با تدوین برنامه استراتژیک دو سال آینده خود، خط مشیهای نحوه تداوم کسب و کار را در سه بخش تأمین مالی بخش هنر، خطوط جدید کسب و کاری و همچنین اتمام پروژههای جاری، تعیین نموده تا متناسب با اقتضائات محیطی شرکت و امکانپذیری تأمین منابع مالی بیشتر، به تدریج عملیاتی گردند. به شرح زیر، اهم سرفصلهای این برنامه بیان میگردد:
- تأمین مالی بخش هنر:
- تأسیس صندوقهای سرمایهگذاری خصوصی. (PE)
- تأمین سرمایه جمعی (Crowd Funding).
- مشارکت مستقیم در پروژهها.
- خطوط جدید کسب و کاری:
- راهاندازی حراج دوم تهران برای آثار تجسمی.
- ایجاد زیرساخت لازم به منظور توکنسازی (Tokenize) داراییهای هنری.
- فراهم نمودن زیرساختها برای پشتیبانی توسعه هنر.
- ورود به بازارهای بینالمللی.
- تکمیل و توسعه پروژههای جاری:
- راهاندازی زیرساخت نمایش خانگی دیدونت و آماده نمودن برای عرضه.
- راهاندازی زیرساخت آموزش و سرگرمی کودکان (دیدوپارک) و برنامهریزی برای عرضه.
- آغاز جذب هنرجو در آموزشگاه سینمایی.
- تأسیس خانه خلاق پویانمائی و بازیهای رایانهای درتهران.
- ایجاد کانون تبلیغاتی